+ blank slate external link view note share note all notes
Saving.....
edit make private

يا شباب، لسه قاري خبر إن باريس سان جيرمان جدد مع باريس سان جيرمان 1xbet لثلاث مواسم كمان. الموضوع ده فكرني بـ خناقة كنت فيها مع أصحابي على القهوة الأسبوع اللي فات، واحد منهم كان بيقول إن الرعاة دول بيتحكموا في قرارات النادي والمدرب كمان! أنا شايف إنها مجرد سبوبة وفلوس داخلة وخلاص، أنتوا إيه رأيكم؟ هل الشراكة دي بتأثر على قرارات الإدارة فعلاً؟

instructions pdf ( + p)   gdoc ( + g) save ( + s)